051/ 606 740
051/ 606 720

Pozitivni učinki nordijske hoje

Nordijska hoja ima številne pozitivne učinke na naše telo in počutje. Dejstva so dovolj zgovorna:

  1. je ena izmed najučinkovitejših športno rekreativnih panog, saj aktivira do 90% vseh mišic in s tem večjo porabo energije.
  2. Srčna frekvenca je višja do 20 udarcev/minuto, poraba kisika se zviša za 25%.
  3. Z njo učinkovito razvijamo aerobno vzdržljivost, moč, koordinacijo ostalih motoričnih sposobnosti - kot zanimivost, poznamo šest primarnih gibalnih sposobnosti:
    1. hitrost
    2. moč
    3. gibljivost
    4. ravnotežje
    5. koordinacija
    6. preciznost/natančnost.
  1. Učinkoviteje poveča gibljivost vseh sklepov in hrbtenice.
  2. Primerna je za vse, ki imajo težave z gležnji, koleni, kolki in hrbtenico, saj le-te med vadbo razbremenimo; za 25% manj so obremenjeni skočni, kolenski in kolčni sklep, kot tudi hrbtenica.
  3. Prisili nas k vzravnani in stabilni telesni drži.
  4. Je zelo primerna vadba med rehabilitacijo po poškodbah nog.
  5. Z vadbo delujemo na vse vitalne funkcije človeškega organizma, zato je učinkovita preventivna dejavnost proti:
    1. stresu,
    2. motnjam v delovanju srca in ožilja,
    3. pljučnim boleznim,
    4. sladkorni bolezni ter
    5. mnogim oblikam psihičnih motenj.
  6. Hitreje krepi srce in ožilje, dihala ter mišice (roke, trup in noge).
  7. Poraba kalorij je višja za 20 do 40%, kot pri normalni hoji.
  8. Preventivna dejavnost proti različnim boleznim in stanjem.
  9. Izvajamo jo lahko kjer koli in kadar koli v naravi in je primerna za vse generacije.
  10. Intenzivnost napora pri vadbi lahko prilagajamo svojim sposobnostim.
  11. Je športno rekreativna dejavnost, ki nudi možnost družabnega in družinskega povezovanja na prostem.
  12. Hitreje zmanjša stres in splošno utrujenost.
  13. Palice so koristen pripomoček pri razteznih, sprostilnih in krepilnih gimnastičnih vajah.

Vas pozitivni učinki še niso prepričali? Potem je skrajni čas, da poskusite sami z vadbo na prostem in zagotovo jo boste vzljubili. Še prej pa si preberite 7 razlogov, zakaj je ta vadba primerna tudi za vas.