051/ 606 740
051/ 606 720

Pogoji poslovanja

SPLOŠNO O PODJETJU

GOS-TEKI, Petra Majdič s.p.
Brinje 3, 1262 Dol pri Ljubljani
Matična številka: 3213056
Davčna številka: SI51244225
Družba je zavezanec za plačilo davka na dodano vrednost.
Družbo zastopa: Petra Majdič

 

SPLOŠNE INFORMACIJE

Naročene izdelke dostavljamo samo kupcem na področju Slovenije. Podatki o izdelkih, pogojih poslovanja, spletne aplikacije in ostale informacije v spletni trgovini so na voljo le v slovenskem jeziku.
Dopuščamo možnost napak pri objavljenih opisih ali cenah izdelkov. Za kakršnekoli informacije lahko pokličete na telefon 051 606 740 ali 051 606 720 ali pišete na elektronski naslov info@nordic.si Če vam na vprašanje ne bomo mogli ali znali odgovoriti takoj, vam bomo odgovor posredovali v najkrajšem možnem času.

NAROČANJE

Na spletni strani www.nordic.si so navedeni glavni podatki o izdelkih in fotografije le-teh. Čeprav se podjetje trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, je potrebno na fotografije gledati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Barvni odtenki in videz  lahko nekoliko odstopajo od resničnega stanja izdelka. Kupec lahko odda naročilo po pošti ali prek elektronskega sporočila.
Za nakupovanje prek spleta mora obiskovalec spletne strani najprej opraviti registracijski postopek v spletni trgovini Nordic by Petra Majdič, s katero pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena, ko prodajalec prejme naročilo, kupec pa prejme povratno elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. V primeru nedobavljivosti izdelka prodajalec kupca obvesti v najkrajšem možnem času.

CENE

Cene so izražene v evrih. DDV je v ceno že vključen. Prodajalec pošiljki priloži račun (predračun), ko je pošiljka plačana, pošlje kupcu še račun. Vaša cena izdelka se bo povečala za znesek poštne provizije za prenos kupnine, ki jo zaračunava Pošta Slovenija po njihovem veljavnem ceniku.

DOBAVA-DOSTAVA

Vse izdelke, ki so na zalogi, pošljemo iz našega podjetja v roku 1-3 delovnih dni, šteto od dneva potrditve vašega naročila. Če izdelka ob naročilu ni na zalogi, o roku dostave kupca obvestimo v 1-3 delovnih dneh. Izdelki bodo dostavljeni preko Pošte Slovenije ali preko GLS Slovenije in se zaračunavajo po veljavnem ceniku (3,5€). Pošiljko boste prejeli po pošti, vrednost pošiljke skupaj s stroški pošiljanja poravnate ob prevzemu pošiljke. Če vas takrat ne bo doma, vam Pošta Slovenije ali GLS Slovenije pusti obvestilo o prispeli pošiljki. Na pošti vas bo pošiljka čakala še 15 dni.
Stroškov dostave pri vrnitvi ali menjavi izdelkov ne povrnemo.
Izdelke iz naše ponudbe dostavljamo izključno samo na področju Slovenije.
Izdelke iz naše ponudbe dostavljamo prek Pošte Slovenije in GLS Slovenije. Pri prevzemu odkupne pošiljke Pošta Slovenije zaračuna provizijo za prenos kupnine po njihovem veljavnem ceniku. Če z dostavo ne boste zadovoljni, vas prosimo, da nas o tem obvestite na telefonsko številko 051 606 740 ali 051 606 720 ali na info@nordic.si

Prikaz dobavljivosti izdelkov v košarici je informativnega značaja in se lahko v času do obdelave naročila spremeni. V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam katerega od naročenih izdelkov ne moremo poslati, ker je razprodan, zato vas prosimo za razumevanje. O tem vas bomo obvestili v čim krajšem roku, pri čemer bomo uporabili vaše kontaktne podatke, ki ste nam jih zaupali ob naročilu. Verjamemo, da boste v naši bogati ponudbi našli podoben izdelek, s katerim boste prav tako zadovoljni.

PLAČILO

Pridržujemo si pravico dostave proti plačilu samo po povzetju. Poštnemu uslužbencu ob prevzemu pošiljke izročite gotovino, le-ta bo za vas izvršil plačilo univerzalnega plačilnega naloga, pri čemer plačate provizijo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Če vas takrat ne bo doma, vam pustijo obvestilo o  prispelem paketu. Na pošti vas bo paket čakal še 15 dni. Na ustreznem poštnem okencu plačate vrednost pošiljke skupaj s stroški poštne provizije po veljavnem ceniku. Stroškov dostave vam pri vrnitvi ali menjavi izdelkov ne povrnemo.

NAKUPNA POGODBA

Nakupno pogodbo hranimo na sedežu podjetja in jo lahko prejmete na pisno zahtevo. Svojo zahtevo sporočite na naslov: Nordic by Petra Majdič, Dol 1e, 1262 Dol pri Ljubljani, s pripisom Nakupna pogodba. Nakupna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

PREKLIC NAROČILA

Vsak kupec ima pravico do odstopa od pogodbe. V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od prevzema izdelka podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Sporočilo je pravočasno in veljavno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila izdelka. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v 30 dneh od sporočila o odstopu. Tudi če v roku 14 dni od prejema pošiljke izdelek vrne se to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Izdelek mora biti nepoškodovan, v nespremenjeni količini, v originalni embalaži in z veljavnim računom. V primeru vračila vas prosimo, da nas o tem predhodno pisno obvestite. Svoj zahtevek za vrnitev izdelka pošljite na naslov: Nordic by Petra Majdič, Dol 1e, 1262 Dol pri Ljubljani. Kupnino vam bomo povrnili najkasneje v 30 dneh prek poštne nakaznice ali na vaš bančni račun, ki ga morate navesti v svojem zahtevku. Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko 051 606 740 ali 051 606 720. Pri pogodbah, katerih predmet so izdelki, ki so bili izdelani po natančnih navodilih potrošnika ali so bili prilagojeni njihovim osebnim potrebam, zaradi svoje narave izdelek ni primeren za vračilo, potrošnik pa nima pravice do vračila oziroma odstopa od pogodbe. 

REKLAMACIJE

Kupec lahko izdelek reklamira, če izdelek nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, napačne barve, količine ali pa če izdelek kakor koli odstopa od kupčevega naročila.

Kupec lahko izdelek reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe, izdelku zmanjšala tržna vrednost.

Če se izdelek po pranju prekomerno skrči, pušča barvo, se obarva ali kako drugače deformira ga sprejmemo, napišemo reklamacijski zapisnik in ga pošljemo na analizo. Če strokovne osebe ugotovijo napako zaradi nepravilnega vzdrževanja (npr. pranje pri previsoki temperaturi) stroške analize plača kupec po veljavnem ceniku, če pa je napaka v blagu, plača stroške analize prodajalec.

Prodajalec odgovarja za skrite napake izdelka, ne odgovarja pa za nastalo škodo, zaradi nepravilnega vzdrževanja.

Kupec lahko izdelek v reklamacijo vrne osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

V primeru upravičene reklamacije ima kupec možnost izdelek zamenjati za enakega ali podobnega, ga zamenjati za katerega drugega iz ponudbe ali se odločiti, da mu kupnino izplačamo in jo nakažemo na njegov bančni račun.

V primeru neupravičene reklamacije, kupcu vrnemo izdelek in mu zaračunamo stroške vračila. Neprevzeti izdelki in neupravičene reklamacije ne ustavijo obveznosti kupca do plačila terjatev. Izdelke lahko kupec prevzame v Nordic by Petra Majdič, Dol 1e, 1262 Dol pri Ljubljani, v roku 3 mesecev.

REKLAMACIJE IZDELKOV, POŠKODOVANIH MED PREVOZOM

Tovrstne reklamacije upoštevamo v roku 15 dni po prevzemu pošiljke. Kasnejših reklamacij žal ne upoštevamo. V primeru, da že ob prevzemu na pošiljki opazite znake poškodb, vas prosimo, da pošiljko zavrnete, od poštnega uslužbenca pa zahtevate sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako vam bomo lahko kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav se lahko kupec s ponudnikom poveže preko telefonske št.: 051 606 740 ali 051 606 720 ali po elektronski pošti info@nordic.si Ponudnik bo v roku 3 delovnih dneh potrdil, da je prijel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

GARANCIJA

Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije.

AVTORSKE PRAVICE

Objavljene vsebine so last podjetja GOS-TEKI, Petra Majdič s.p. Med avtorska dela sodijo vsi grafični elementi, slike, besedila, članki, zvočno in slikovno gradivo ter drugi avtorski elementi, ki jih zaradi narave ni potrebno označevati z oznakami avtorsko zaščiteno.

Zaščitena je tudi struktura, kot posamezne idejne rešitve. Vsakršno kopiranje, navajanje, presnemavanje, posnemanje in razširjanje brez vednosti podjetja GOS-TEKI, Petra Majdič s.p. je prepovedano. Uporabnik z objavo svojih vsebin dovoljuje podjetju GOS-TEKI Petra Majdič s.p. ter vsem ostalim uporabnikom ogled teh vsebin brez omejitev v okviru javnih knjižnic, kategorij in ostalih funkcij spletne trgovine ter e-posredovanje, posredovanje preko vmesnikov, uvrščanje na druge strani, komentiranje, ocenjevanje, reproduciranje teh materialov za nekomercialno oziroma osebno rabo.

Dol pri Ljubljani, oktober 2009