Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne strani Nordic by Petra Majdič so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije, Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

 

S spletno trgovino Nordic by Petra Majdič (v nadaljevanju » spletna trgovina«) upravlja podjetje:

GOS-TEKI, športne dejavnosti, Petra Majdič s.p., Brinje 3, 1262 Dol pri Ljubljani,

matična št.: 3213056000, 

ID št. za DDV: SI 51244225 (smo zavezanci za DDV), 

TRR: SI56 0231 0025 5562 321 (NLB d.d.),

 

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Nordic by Petra Majdič in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

DOSTOPNOST INFORMACIJ (POVZETEK ZAKONODAJE)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; pogoje za odstop; podatki o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

PLAČILO IN RAČUN

Na voljo je več možnosti plačil in sicer:

Paket plačate ob dostavi, ko ga dostavljalec dostavne službe prinese na vaš dom. Plačilo po povzetju je možno samo z gotovino.

  1. Plačilo po povzetju
  2. Plačilo po predračunu
  3. Plačilo s plačilno kartico
  4. Plačilo z gotovino ali plačilno kartico ob osebnem prevzemu

Celoten znesek kupnine poravnate v 3 (treh) delovnih dneh z bančnim nakazilom na TRR Nordic by Petra Majdič (pred dostavo izdelka). Drugega stroška v tem primeru ni.
Vse cene v spletni trgovini imajo vključen DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

V kolikor kupec ne prevzame naročila brez kakršnega koli sporočila o odstopu od nakupa in s tem povzroči poslovno škodo ponudniku, lahko ponudnik ob naslednjem nakupu enostransko spremeni način plačila. Ob takem dogodku je možno plačilo  po predračunu ali plačilno kartico.

V kolikor paket kljub v naprej izvedenem plačilu in brez sporočila o odstopu od nakupa, ne bo prevzet, se vam obračuna strošek poštnine po ceniku ( 4,90 EUR ) in odšteje ob vračanju plačane kupnine.

 

Kupoprodajna pogodba (prvo elektronsko sporočilo o oddaji in statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja GOS-TEKI, športne dejavnosti, Petra Majdič s.p.

Vsak paket vsebuje tudi fizičen račun.

KODE ZA POPUST

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu Nordic by Petra Majdič ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.

Uporaba kode za popust:
• Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
• Na zaključku blagajne v okence ”promocijska koda” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”potrdi”.
• Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
• Koda ne velja za izdelke v akciji, edino če to ni izrecno navedeno.
• Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

Kode za popuste pa ne veljajo za že aktualne akcije. 

DOSTAVA

Strošek dostave
Za nakup nad 99,90 EUR je dostava brezplačna, saj strošek dostave plača Nordic by Petra Majdič.

Za nakup manjši od 99,90 EUR pa znaša dostava 4,90 EUR (znesek obračuna Nordic by Petra Majdič). Znesek dostave velja za celotno Slovenijo.

Pošiljamo le na območju Republike Slovenije.

Rok dostave
Paket vam bo dostavil zanesljiv paketni distributer. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati katerokoli dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 1-3 delovnih dni, si bomo pa seveda prizadevali, da paket dobite v najkrajšem možnem času. Pri plačilu po predračunu, bo paket oddan distributerju najkasneje v roku 12 delovnih ur po prejetem nakazilu. Če se zgodi, da izdelka nimamo na zalogi je dobavni rok do 30 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku. Pred dostavo vas bo dostavna služba obvestila preko e-pošte o času in kraju dostave. Če paketa ne prejmete v dogovorjenem roku nas obvestite na info@nordic.si da skupaj ugotovimo, kje se nahaja in kako vam ga čim hitreje dostaviti.

POSTOPEK NAKUPA

Uporabnik nakup na spletni strani opravi brez registracije in svoje podatke vnese ob zaključku nakupa. Obiskovalec z vnosom podatkov potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec.

Ponudnik lahko naročilo tudi zavrne, če ugotovi, da ga pod danimi pogoji ne more izvesti. Predhodno kupca o tem obvesti in navede razloge za zavrnitev naročila, seveda če je to možno. Naročilo blaga velja kot potrditev pogodbe o nakupu.

Kupec po zaključku postopka naročila na naveden e-poštni naslov prejme podatke o naročilu. V tem sporočilu so informacije o nastanku naročila in povezava do spletnega mesta, kjer je shranjena ponudba v elektronski obliki.

  1. Naročilo sprejeto
    Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Uporabnik po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. Lahko pa pošlje elektronsko pošto na info@nordic.si s številko naročila in željenimi spremembami.
  2. Naročilo potrjeno
    Nordic by Petra Majdič potrdi naročilo in ga pošlje v obdelavo, kjer ponudnik, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave ter o načinu nakazila plačila, če je izbira plačila na predračun. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
  3. Blago odposlano
    Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik kupcu, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa.

NAROČANJE PO TELEFONU ALI PREKO ELEKTRONSKE POŠTE

Izdelke lahko naročite tudi preko telefona na telefonski številki 051 606 740 ali 051 606 720 (vsak delavnik v času uradnih ur). Lahko pa pošljete e-mail na naslov: info@nordic.si, v katerega napišite:

– ime in priimek
– naslov za dostavo
– način plačila (po predračunu ali po povzetju)
– telefonsko številko
– izbrane izdelke z navedeno velikostjo in količino

POLITIKA VRAČIL

Pravica do odstopa od nakupa
Kupec/potrošnik (fizična oseba) lahko v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov  v roku 14 dni od prejema blaga odstopi od pogodbe brez navedbe razloga za odločitev o odstopu od pogodbe in vrne že prejeto blago. Z zahtevkom za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe, mora potrošnik z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe (npr. pisno po pošti, po e-pošti, ustno po telefonu, na obrazcu) obvestiti spletno trgovino. Naslov podjetja: GOS-TEKI, športne dejavnosti, Petra Majdič s.p., Brinje 3, 1262 Dol pri Ljubljani, e-pošta: info@nordic.si, telefon: 051 606 740.  Za to lahko uporabi vzorec na uradnem obrazcu ODSTOP OD POGODBE (za dostop do obrazca kliknite na tekst ODSTOP OD POGODBE).
Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz 134. člena (ZVPot-1)  tega zakona teči z dnem, ko:

  1. potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom;
  2. potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu;
  3. potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov;
  4. potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 134. člena Zakona o varstvu potrošnikov, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago.  Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Pri odstopu od pogodbe potrošnika bremenijo le stroški iz 2. odstavka 141. člena Zakona o varstvu potrošnikov (stroški, povezani z odstopom od pogodbe) potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Prodajalec lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prejema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 6. točko prvega odstavka 130. člena Zakona o varstvu potrošnikov.

REKLAMACIJE

Kupec lahko izdelek reklamira, če izdelek nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, napačne barve, količine ali pa če izdelek kakor koli odstopa od kupčevega naročila.

Kupec lahko izdelek reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe, izdelku zmanjšala tržna vrednost.

Če se izdelek po pranju prekomerno skrči, pušča barvo, se obarva ali kako drugače deformira ga sprejmemo, napišemo reklamacijski zapisnik in ga pošljemo na analizo. Če strokovne osebe ugotovijo napako zaradi nepravilnega vzdrževanja (npr. pranje pri previsoki temperaturi) stroške analize plača kupec po veljavnem ceniku, če pa je napaka v blagu, plača stroške analize prodajalec.

Prodajalec odgovarja za skrite napake izdelka, ne odgovarja pa za nastalo škodo, zaradi nepravilnega vzdrževanja.

Kupec lahko izdelek v reklamacijo vrne osebno ali pa ga na lastne stroške vrne po pošti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

V primeru upravičene reklamacije ima kupec možnost izdelek zamenjati za enakega ali podobnega, ga zamenjati za katerega drugega iz ponudbe ali se odločiti, da mu kupnino izplačamo in jo nakažemo na njegov bančni račun.

V primeru neupravičene reklamacije, kupcu vrnemo izdelek in mu zaračunamo stroške vračila. Neprevzeti izdelki in neupravičene reklamacije ne ustavijo obveznosti kupca do plačila terjatev. Izdelke lahko kupec prevzame v Nordic by Petra Majdič, Dol 1e, 1262 Dol pri Ljubljani, v roku 3 mesecev.

Vračilo poškodovanih pošiljk
Če je poštni paket, s katerim je uporabnik (kupec) prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije, vendar najkasneje v roku 15 dni od prevzema paketa. To storite tako, da nas obvestite na e-pošto: info@nordic.si ali telefon: 051 606 740 in vam po dogovoru pošljemo dostavno službo, ki prevzame paket v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
pošiljatelj bo jasno razviden,
različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

GARANCIJA

Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije.

NESKLADNOST BLAGA

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti blaga, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za neskladnost na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je neskladnost na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o neskladnosti, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • najprej blago z napako zamenja z novim brezhibnim
  • nato odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • oziroma vrne plačani znesek.

 

Kdaj je blago neskladno?
Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  •  je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se neskladnost blaga uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni neskladnosti blaga skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Prijava neskladnosti blaga se odda preko elektronske pošte info@nordic.si.

Pravico do uveljavljanja neskladnosti na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov od 71. do 88. člen (ZvPot-1).

PRAVNO OBVESTILO GLEDE AVTORSKIH PRAVIC

Spletna trgovina in vse vsebine ter podatki objavljeni v spletni trgovini (slike artiklov, grafični in video elementi) so last podjetja GOS-TEKI, športne dejavnosti, Petra Majdič s.p. in so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah. Prepovedano je kopiranje, razmnoževanje, objavljanje, prenašanje ali kakršenkoli drug način distribuiranja katerih koli podatkov, ki so del spletnega mesta www.nordic.si razen v primeru danega pisnega dovoljenja s strani podjetja GOS-TEKI, športne dejavnosti, Petra Majdič s.p.

Blagovna znamka Nordic by Petra Majdič in logotip sta v lasti podjetja GOS-TEKI, športne dejavnosti, Petra Majdič s.p.

VARNOST IN VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Izjava o zasebnosti in varstvo osebnih podatkov:  To Izjavo o zasebnosti izjavlja GOS-TEKI, športne dejavnosti, Petra Majdič s.p., Brinje 3, 1262b Dol pri Ljubljani, Slovenija, z davčno številko SI51244225 in z matično številko 3213056000.

  1. UVOD

Z dostopom ali z uporabo spletne strani se strinjate s Splošnimi pogoji poslovanja. Če se s tem ne strinjate, zapustite spletno stran Nordic by Petra Majdič in prenehajte z uporabo spletne strani. Če imate kakršnakoli vprašanja glede uporabe spletne strani, se obrnite na nas preko e-mail naslova: info@nordic.si.

Definicije

„Podjetje“ GOS-TEKI, športne dejavnosti, Petra Majdič s.p., Brinje 3, 1262 Dol pri Ljubljani, Slovenija;

„Spletna stran“ pomeni spletno stran, ki se nahaja na www.nordic.si in katero koli drugo povezavo, ki bi jo nadomestila;

„Vi“ pomeni uporabnika Spletne strani in/ali Spletne trgovine;

„Uporabnik“ pomeni uporabnika Spletne strani in/ali Spletne trgovine ne glede na spol;

„Piškotki“ so majhne tekstovne datoteke, ki se ob obisku naše Spletne strani namestijo na trdi disk Vašega računalnika in omogočajo zbiranje podatkov o vaših aktivnostih na Spletni strani in identifikacijo vašega računalnika;

„Osebni podatki“ pomeni podatke, ki ste jih posredovali Vi, kakor tudi vse informacije v zvezi z Vašim obnašanjem na Spletni strani.

  1. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

GOS-TEKI, športne dejavnosti, Petra Majdič s.p. spoštuje vašo pravico do zasebnosti in stremi h najvišji stopnji varstva vaših osebnih podatkov. Zato smo pri nudenju naših storitev preko te spletne strani zavezani k delovanju v skladu z zakoni in predpisi, ki opredeljujejo varovanje osebnih podatkov, zlasti v skladu z vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskih komunikacijah ter Splošno uredbo EU o varstvu podatkov. Namen te Izjave o varstvu osebnih podatkov je, da vas seznanimo s tem, za katere namene bodo vaši osebni podatki pridobljeni in kako se bodo uporabljali ter kakšne so vaše pravice v zvezi s podatki, ki jih hranimo o vas, in kako jih uveljavljati.

Podjetje se zavezuje, da bodo zbrani osebni podatki, ki jih boste posredovali preko spletne strani, uporabljeni v skladu s to Izjavo o varstvu osebnih podatkov, da vaših osebnih podatkov ne bo prodajalo, posojalo ali kakorkoli drugače posredovalo tretjim osebam, razen v zakonsko določenih primerih.

Osebni podatki

Podjetje GOS-TEKI, športne dejavnosti, Petra Majdič s.p. bo osebne podatke uporabilo izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, vse v zvezi z naročilom) in ostalo, povezano z naročilom in potrebno komunikacijo.

Namen obdelave podatkov in vrste osebnih podatkov

Vsi osebni podatki, ki nam jih posredujete, bodo obravnavani zaupno in bodo uporabljeni zgolj v namene, za katere so bili posredovani. Če bo nastala potreba po nadaljnji obdelavi vaših podatkov za drug namen, vas bomo predhodno kontaktirali in zaprosili za vaše soglasje.

DPD d.o.o., kurirska in paketna distribucija:

DPD d.o.o. osebne podatke, ki jih prejme v pogodbeno obdelavo v okviru poštnih storitev varuje skladno z določili uredbe EU št. 2016/679. Podatki se od strank prenesejo v kodirani obliki, v informacijskem sistemu Pošte Slovenije d. o. o. pa do njih dostopajo samo pooblaščene osebe. Podatki naslovnikov na pošiljkah, so tako kot pošiljke v času transporta in dostave pod nadzorom, na lokacijah DPD d.o.o. so v posebej varovanem območju, kjer je dostop nepooblaščenim prepovedan. Varovana območja so pokrita tudi z videonadzorom.

DPD d.o.o. kot obdelovalec, posredovane podatke (naslovnika) uporablja izključno za namen dostave poštnih pošiljk in v skladu z Zakonom o poštnih storitvah.

Dodatne informacije glede GDPR so na voljo na spletni strani DPD d.o.o. https://www.dpd.com/si/home/koristne_povezave/zasebnost

Obisk spletne strani

Ob vsakem obisku spletne strani www.nordic.si se na spletnem strežniku avtomatsko shranjuje dnevniška datoteka spletnega strežnika (npr. IP številka – številka, ki identificira posamezen računalnik oz. drugo napravo na spletu; verzija brskalnika, čas obiska in podobno). Te podatke obdelujemo z namenom vodenja statistike obiskov na naši spletni strani.

GOS-TEKI, športne dejavnosti, Petra Majdič s.p. tako zbranih podatkov ne obdeluje posebej in jih ne povezuje z drugimi podatki.

Nakup izdelkov preko spleta preko naše spletne strani lahko kupite izdelek ali pošljete povpraševanje. V ta namen GOS-TEKI, športne dejavnosti, Petra Majdič s.p. od vas zbira naslednje podatke, ki jih posredujete na prostovoljen način:

  • ime in priimek ali naziv,
  • e-naslov,
  • primarni naslov in naslov za dostavo,
  • telefonska številka,
  • podatke o vsebini vašega povpraševanja.

Vsi podatki, ki so zbrani preko te spletne strani ali so kako drugače sporočeni GOS-TEKI, športne dejavnosti, Petra Majdič s.p., se zbirajo z namenom opravljanja osnovne dejavnosti GOS-TEKI, športne dejavnosti, Petra Majdič s.p. in se uporabljajo za potrebe izvedbe in dostave naročila. Ker je obdelava teh informacij nujna za izvedbo same storitve, se obdelava teh podatkov lahko vrši že na podlagi dejstva, da z nami vstopate v pogodbeno razmerje. Če nam teh podatkov ne želite posredovati, vam ne moremo poslati ponudbe ali z vami skleniti pogodbe.

Prijava na e-mail novice

Na naši spletni strani in ob prijavi v sistem v prodajalni se lahko naročite tudi na prejemanje obvestil in informacij o naših storitvah in dejavnostih. V ta namen vas lahko GOS-TEKI, športne dejavnosti, Petra Majdič s.p. preko elektronske pošte obvešča o novostih iz svoje ponudbe storitev, o morebitnih akcijah ali o nagradnih igrah, ki so neposredno vezane na GOS-TEKI, športne dejavnosti, Petra Majdič s.p. ali njene storitve. O novostih vas bomo predvidoma obveščali maksimalno 2x mesečno.

Ti podatki se obdelujejo na podlagi vašega soglasja, pri čemer lahko soglasje za prejemanje oglasnih sporočil kadarkoli prekličete.

Če obvestil o novicah po elektronski pošti ne želite več prejemati, se lahko odjavite z uporabo povezave za avtomatsko odjavo v vsakokratni elektronski novici, ali nam pošljete elektronsko sporočilo z vsebino “ODJAVA“ na elektronski naslov: info@nordic.si.

Sodelovanje pri nagradnih igrah

V primeru nagradnih iger oziroma spletnih akcij se javno objavita tako ime kakor tudi priimek tekmovalcev oziroma zmagovalcev.

Soglasje k hrambi, obdelavi in posredovanju osebnih podatkov pri sodelovanju pri nagradnih igrah in prijavo na e-novice, uporabnik dovoljuje podjetju GOS-TEKI, športne dejavnosti, Petra Majdič s.p. obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

S podanim soglasjem uporabnik dovoljuje podjetju GOS-TEKI, športne dejavnosti, Petra Majdič s.p., da kot upravljavec zbirke osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva, obveščanju uporabnikov o storitvah spletnega centra www.nordic.si in podjetja GOS-TEKI, športne dejavnosti, Petra Majdič s.p., ter povezanih oseb in za druge oblike uporabe posredovanih podatkov, v katere uporabnik spletne strani posebej privoli.

Zbrani podatki ne bodo posredovani tretjim osebam.

Nagradna igra je časovno omejena. Njeno trajanje je navedeno ob razpisu nagradne igre.

Pravice uporabnika

GOS-TEKI, športne dejavnosti, Petra Majdič s.p. zagotavlja uresničevanje vseh vaših pravic, ki vam pripadajo v zvezi z obdelavo vaših osebnih podatkov.

Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, lahko kadarkoli zahteva, da mu podjetje GOS-TEKI, športne dejavnosti, Petra Majdič s.p.:

  • potrdi, ali se podatki v zvezi z njim obdelujejo ali ne,
  • omogoči dostop do osebnih podatkov (tj. vpogled ter njihovo prepisovanje ali kopiranje),
  • poda informacije v zvezi z obdelavo teh podatkov (npr. o namenu obdelave, vrsti osebnih podatkov, uporabnikih, katerim so jim bili ali jim bodo posredovani osebni podatki, predvidenem obdobju hrambe podatkov, o tehničnih in organizacijskih ukrepih za varovanje podatkov, idr.),
  • omogoči popravek netočnih osebnih podatkov v zvezi z njim in mu omogoči dopolnitev nepopolnih osebnih podatkov,
  • omogoči pravico do izbrisa osebnih podatkov (t.i. pravica do pozabe),
  • omogoči pravico do omejitve obdelave,
  • omogoči pravico do ugovora obdelavi, če obdelava podatkov temelji na zakonitem interesu upravljavca, vključno z oblikovanjem profilov,
  • omogoči pravico do prenosljivosti podatkov in mu posreduje podatke v splošno uporabljeni in strojno berljivi obliki ali jih neposredno posreduje drugemu upravljavcu,
  • omogoči pravico do preklica privolitve, kadar se osebnih podatki obdelujejo na podlagi privolitve, pri čemer preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave podatkov, ki se je izvajala do njenega preklica
  • poda dodatne informacije o njegovi pravici do pritožbe pri pristojnem nadzornem organu.

Prav tako bo podjetje posamezniku na njegovo zahtevo v skladu z veljavno zakonodajo podalo tudi druge informacije v zvezi z njegovimi osebnimi podatki, ki jih obdeluje.

Podjetje se zavezuje, da bo na zahteve posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, odgovorilo brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje pa v zakonsko predpisanih rokih.

Postopek uveljavljanja pravic

Seznanjen sem, da lahko vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovim v pisni obliki na upravljavca, in sicer na e-naslov info@nordic.si.

Seznanjen sem, da lahko upravljavec za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od mene zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da me ne more zanesljivo identificirati.

Seznanjen sem, da mora upravljavec na mojo zahtevo, s katero uveljavljam svoje pravice v zvezi z zgoraj navedenimi osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.

Način varstva vaših podatkov

GOS-TEKI, športne dejavnosti, Petra Majdič s.p. se zavezuje varovati podatke osebne podatke, ki nam jih posredujete z uporabo naše spletne strani. GOS-TEKI, športne dejavnosti, Petra Majdič s.p. bo storil vse, da osebne podatke zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami.

Osebne podatke hranimo v računalniški obliki. Naši računalniški sistemi so zaščiteni s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi, ki preprečujejo nenamerno ali nezakonito uničenje, izgubo, spremembo ter nepooblaščeno razkritje ali dostop do vaših osebnih podatkov.

Dostop do podatkov imajo samo pooblaščene osebe.

Podatki se shranijo in zbirajo do preklica s strani uporabnika.

Spletna trgovina qlzoo.si zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov na spletni strani se izvaja v varnem načinu.

Varovanje zasebnosti in varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.

Obvezujemo se, da bodo kakršnikoli osebni podatki, pridobljeni preko spletne strani www.nordic.si, v celoti ostali v lasti podjetja GOS-TEKI, športne dejavnosti, Petra Majdič s.p., (upravljavec spletne trgovine www.nordic.si). Z vsemi posredovanimi osebnimi podatki bomo brezpogojno ravnali v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov in jih ne bomo posredovali tretjim osebam.

Izjava o zasebnosti začne veljati z dnem 13.8.2025.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti (info@nordic.si). Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@nordic.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. V primeru izvensodnega reševanja potrošniškega spora, ponudnik ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje spora, skladno s tem objavljamo povezavo na platformo SRPS (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL). Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES

POMOČ IN INFORMACIJE

Za vse morebitne informacije in vprašanja se lahko na nas obrnete tudi v času odprtja naše trgovine na telefonsko številko 051 606 740 ali 051 606 720 in vam bomo z veseljem pomagali. Kadarkoli pa lahko pošljete e-pošto na elektronski naslov info@nordic.si in prejeli boste odgovor v najkrajšem možnem času.

 

ŽELIMO VAM PRIJETEN NAKUP IN VELIKO UŽITKOV OB NAŠIH IZDELKIH!

Dol pri Ljubljani, avgust 2025